Monday, June 21, 2010

rinaz collection..

salam irabakeri...hehe tapi hari ni sy nk citer ttg kebijaksaan dalam memilih pakej andaman pengantin...dgn itu ingin lar sy perkenalkan teman seperjuangan sy iaitu rinaz collection...beliau ni adalah mak andam kalo gelaran org dulu2..tapi skarang lebih sedap lagi iaitu wedding planner..sbb wding planner skopnya lebih luas dlm merancang sesebuah perkahwinan...
kalo dulu2 musim cuti sekolah atau cuti umum biasanye menjadi pilihan utk mengadakan perkahwinan..tapi skarang org ramai dh mula memilih tarikh mengikut dewan...namun yg penting hari istimewa itu dapat dikongsi bersama saudara mara n teman sekerja...jadi bab memilih pakej pengantin ini amat perlu dititikberatkan ketika merancang majlis yg besar spt ini...dalam memilih pakej perkahwinan amat perlu disesuaikan dgn peruntukan kerana setiap pakej mempunyai harga yg berbeza n kemahiran juga amat berbeza...dgn itu mesti memilih dgn berhati2 n kalo boleh carilah yg berpengalaman luas..spt rinaz collection yg dh lebih 10thn berkecimpung dlm bidang ini...
sebagai pengantin anda berhak menentukan pakej kawin yg mane lebih baik utk anda merakam detik indah pada majlis perkahwinan anda..selain dari harga anda perlu melihat contoh2 yg pernah dibuat oleh kedai tersebut...jgn terima bulat2 cadangan sedara mare mengenai pakej yg mereka kenal..sedangkan anda boleh mendapatkan yg lebih baik dari itu..itular kata opah sy..lain kali kalo org kawin pegi dekat jgn lari..esok bila kawin rugi...itu tak tau ini tak tau..hehe..opah ku opah ku...btul jugak tu sbb masa org lain kawin tulah kita tau ape yg kurang n lebih nya..sememang nya tiada perkahwinan yg sempurna tapi sekurang2 nya kita blh memilih utk merakam detik indah utk dikenang sepanjang hidup...bkn apa esok kalo ada yg tergigit lidah tu blh lar tgk balik kenduri kawin yg lepas tu...mana tau okay balik..hehe..
haa..tgk tu boleh tahan jugak kehebatan rinaz collection yer...nasib baik sy dh kawin kalo tak mesti dh cop kt sane..hehe..takpe adik2 sy ramai lagi yg blum lepas lagi..byk prospek k.rinaz ek..
amboi..kan main lagi..mmg berbaloi..cik puan kiter dari puchong permai ni ha..
zaman skarang mmg ramai pasangan yg lebih sonang dgn khidmat pakej kawin yg mcam gini...siap jurusolek, jurugambar, persalinan pengantin n wedding planner..kan ape lebih mudah n pengantin tak perlu nk mencari keliling kampung cam dulu2...tinggal sediakan jer ongkos nyer..hikhik..lepas majlis tinggal ambik jer hasilnye..tu ha satu album laagi...
yang ni adalah diantara brg kemas utk pengantin2 menggayakan dihari persandingan ataupun pernikahan...pengantin cuma perlu pilih jer nk pakej yg mana satu...barat..timur..utara..selatan..jgn nk mintak pakej eskimo udah...kita kt malaysia..hu hu..
nilar org melayu kiter..baju ni sesuai lar untuk majlis pernikahan..warna tu boleh di adjust..nk kaler ape?...kuning..merah..biru..hijau..tapi biasanya org pilih putih lar..hehe..suci n murni...
amboi..yg ni gaya barat..wild wild west..ni acara potong kek sesuai bebenor nih..nk nk pulak kalo kek tu tempah ngan irabakeri dlm 10 tingkat...hehe..wedding of the year lar ko dik...sure masuk tv3..blh gak akk tumpang sekaki..hehe gurau ek..jgn mare..
 yg kaler hijau..menarik gak...kan ape kalo abis kenduri boleh terus pakai utk raya..
yg ni nampak anggun n bergaya...mmg cantik..

 hm kalo nk tau pakaian cina n india pun k.rinaz buat gak..beliau kata ada yg nk buat persalinan satu malaysia..hehe..menarik btul yer...tular org kata sekali seumur hidup..
moral hari ini..bakal pengantin kenalar rajin sikit membuat penyelidikan...byk bertanya ngan mak andam kiter sampai takde soalan..bior puas hati barular ambil pakej tu..supaya tak menyesal kemudian hari kerana majlis kawin anda tidak dirakam sebaiknya...wasalam

No comments:

Post a Comment