Sunday, August 22, 2010

demo at Ampang Point...

salam sayang dari saya..
hmm..
hari ni saya relaks sekejap..
bkan apa nk kumpul tenaga utk berperang lagi..
perang biskut...
ate..stahun hanya skali..
hehe
haa..
ni lah demo irabakeri kt ampang point selama 2 hari..
kt sana sy demo biskut raya..
ha cik nurul AF kita tu pun teringin gak nk buat biskut tat nanas..
tapi sy tgk ketaq juga tgn dia menekan biskut tu keluar..
hehe..
org sarawak mmg minat giler ngan tat nanas ni..
abg bob n cik nurul kita pun borong biskut tu...
nk bawak balik sarawak..
hmm..ok gak tu..
bukan sonang kita nk suruh artis beli biskut ngan kita..
apapun tima kasih kt abg bob n k.nurul...
peramah diorg tu..
bila tgk balik sy buat demo tu..
rasa nak gelak pun ada..
bukan apa...mungkin ada..
teman2 zaman skolah menengah n zaman kolej dulu yg mengenali sy..
 bukak je citer bab malu2..
mesti member pun gelak besar..
hehe..dulu kalo nk citer pasal malu nih..
sy mmg pemalu tahap gaban..
sbb kalo ada kena bentang kertas kerja..
mesti suara tak kuar..
pegang kertas menggeletar..
atau sonang citer nk pitam..
haha..
apapun itulah zaman dh lama ku tinggalkan...
hmm..
sblm slot irabakeri utk  2nd.day...
sy sgt tertarik dgn kegigihan en.jamil ni..
beliau mampu melukis menggunakan kaki..
malah dapat income bulanan lagi..
dan yg menariknya beliau mampu drive sendiri ke ampang point..
uish..
itu sudah terlalu hebat bagi saya...
sedangkan sy sendiri belum tentu sehebat beliau..
itulah teman2 n familli ku yg disayangi..
sedangkan oku mampu berdikari n berjaya..
mengapa tidak kita yg sempurna fizikal..
jgn terlalu takut utk pergi jauh..
namun jgn skali2 alpa kpd yg maha Esa..
hmm..
yg ni sicilik yg sgt berminat ngan kek..
yg buat sy tertarik adalah adik ravi..
beliau ada bakat menghias kek..
sbb sy tgk beliau ada kretiviti menghias..
bagi sy menghias kek ni..
kita perlu ubah satu rupa ke rupa yg lain..
itu sebab adik ravi menjadi pemenang menghias kek..
tahniah!..
amboi seronok bnor adik ravi kita tu ye..
oklah..
selamat berbuka puasa kpd semua..
walau dimana jua berada..
dubai, qatar, denmark, uk, indonesia, singapore..
di segenap lapis dunia..
anda tetap umat islam yg disayangi..
selamat berpuasa...

No comments:

Post a Comment