Friday, August 6, 2010

biskut raya 2010-part2

salam dari saya..
hmm hari ni selesai sudah  ‎
12 jenis biskut dipasaran..
almond london..tart nanas..rainbow cashewnut..tart oren strawberry..hazelnut..tart manggis bluberry..pistachio nut..butterfly choc chip..choc oat..honey cornflakes..choc corflakes..
dptkan biskut raya 2010 dgn
harga pasaran...
1bx - rm25
5bx - rm100
10bx - rm180
pertanyaan call/sms 0123481103
inilar biskut pistachio nut...
sy suka sgt makan biskut nih..
sbb...jeng jeng jeng..
selain dlm nya ada kacang pistachio..
tpg biskut yg rangup..
sy suka dgn choc wrna hijau tu..
nampak menyelerakan...
biskut ni plak namanya..
rainbow cashew nut..
tau tak nape?//..
hehe..sbb luar tu ada 3 color..
ank sy suka tu..baru 2thn pun dh pandai pilih..
lagipun kt dlm biskut tu ada cashew nut...
yg ni tak kurang sedapnya...
tgk luar tu pun dh suka..
bentuk manggis tapi dlm nya ada inti bluberry..
haa..kalo bli ngan irabakeri mesti tak rugi...
luar cantik dalam pun ada inti...
hmm..yummy..
sape yg tak suka biskut aiskrim nih..
tapi irabakeri punya ada rasa peanut yg wangi..
skali pandang ingat buah oren..
heheh..
oh biskut oren rupanye ek...
nilar biskut bentuk oren inti strawberry...
yg ni tak kurang sedapnyer...
smua org pasti suka dgn kerangupan cornflakes..
satu utk saya..satu utk biskut..
2 utk biskut..smua utk saayaa..
tapi sy punya salut choc..
laagi best...
haa...
sape tak kenal ngan biskut almond london nih...
boleh dikatakan setiap rumah mesti wajib ada...
ank sy kalo dpt biskut nih mesti coklat yg atas tu jer yg licin...
haish...
yg ni ramai juga yg suka..
biskut honey cornflakes..
sy ingat lagi thn lepas ada yg tak dpt...
stok abis daa...
hmm..
ni nampak jer putih..
tapi dlm nyer hazelnut...
mmg ramai yg suka dgn hazelnut...
ahaa...
nilah biskut kegemaran sy...
tart nanas...
dulu kecik2 kalo gi beraya...
mesti nk makan tat nanas..
kalo tak mau nyer mimpi nk biskut tat nanas tu....

okey lah..
hari ni sy pun keletihan...
nk kedapur..pastu nk kedepan...
apapun rajeki...hehe
di kesempatan ini..
sy sekeluarga ingin mengucapkan
selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak...

No comments:

Post a Comment