Tuesday, November 6, 2012

domo 3 thn..

salam dari irabkeri...
apa kabo adik2 n akak2..
mari kita celebrate besday tuk
baby elfira turn 3..
with spesel domo cartoon..
wow ada picture baby elfira skali ek..
eh tgh buat per tuu..
makan nyaagoong (jagung)..kih kih
tapi itu lah perkataan msa daus umor 3thn..
mula tempahan ni mamanye
request tuk cartoon domo 
n kek clor purple..tu jer..
tp teman x nak ler balik2 cartoon sebijik jer..
tukar pattern, buat no 3 besar tu..
ada ruang kt sblh tu lukis domo..
lagipun cartoon domo ni simple sgt..
mana tau clor purple tu buat kek nampak ceria...
msa dh siap no 3 n cartoon domo,
nsib baik x tertinggal photo elfira..
ish ish penting tuu..
potongan gambar tu muat2 je kt badan domo..
hehe alhamdullilah..
kadangkala,
membuat kek ni kena guna imaginasi jgk..
 bak kata org kreativiti membentuk imaginasi pasti...
d samping tu, pengalaman kena ada..
perlu sifu n masa mendalaminyer..
apapun, kena doa pada tuhan selalu..
moga bakat yg ada semakin baik..

okaylar,
pada yg baru berjinak2 
dalam dunia kek jgn mudah putus asa..
jika letih, berehat seketika..
nnt sambung balik yer..
wasalam..


No comments:

Post a Comment