Sunday, March 27, 2011

kek kawin purple

salam dari irabakeri..
minggu ni bkn saje ada yg bertunang..
haa ada gak yang melangsungkan perkahwinan rupanyer..
kek yg color purple ni..
member ku nik dari lisa bridal yg tempah..
skalipun byk deretan kedai kek kt bangi..
namun irabakeri gak yg jadi pilihan..
tima kasih byk2 yer...
utk pengetahuan member2 yg berdekatan bangi..
boley lar buat kunjungan hormat kat butik lisa bridal..
mana tau ada yg berkenan d hati..
specially yg baru lepas tunang tu...hehe
lokasi nye x jauh dari hospital az-zahrah..
mmg senang nak cari tepi jalan jer...
dgr citer pakaian diorang tu mmg ala2 artis...  
masa buat kek ni..
asst rasmi ku cik fida kan merantau ke kodah..
maka, sy wat kek ni dgn asst yg xde skill..
nak jadi citer liquid tu terlebih agaknyer..
maka adunan skit cair..
tapii..dh d atasi..
nsib baik sifu dh kasi tip awal2...
beliau tau dah ank didik nyer macam2 hal...hehe 
utk cover situasi base yg kurang menarik tuu..
sy wat decorasi yg leceh tu...
jalur2 yg halus tu...bkn sumer org blh buat jalur halus mulus tu
nsib baik ada gak satu pkeje tu ada bakat..
maka setel segala masalh... 
klo harap sy sorang wat jalur tu..
mmg sakit benor jari jemari..x terkira..
mau nyer bersara awal dari wat kek kawin nih...
okaylar
smoga empunya diri bahgia ngn kek purple nih..
selamat pengantin baru...
wslm

No comments:

Post a Comment